Monday, March 1, 2010

SEE is somethings,DO is anotherthings

23feb2910
tuesday

i have travel from Serdang to Wangsa maju College needed half n one hours today is juz for 1class of form n folos .

Lecturer seem to be a good for us ,because he is a supervisor from... n his name is Mr Edwin

he given a good presented skill about ours design future business...


我的问题
我一直在找一个自己信任的人
这个人要能够了解我和信任我
可是我却找不到有几个…

可能是我平时不爱把信任和信心交给别人的原因,所以导致我需要人诉苦时,一个人也找不到…

唯有静意这朋友能让我诉说我的心情
所以我选择找她…

但是她看来不像愿意帮我决绝我的问题

唉……算了吧…

No comments:

Post a Comment