Sunday, March 21, 2010

Paper box Assignment

18March2010
thursday

time is 8 something now ,i still talking my train to go back home lol . It was so exhausted for me to design a paper box toy lol .

我们skip Mr Edwin class and go to do for ours assignment at yy house .
walaO...she house damn big and look like rich and powerful family !!!

看来是自己要求太高而造成我不能完成我的 assignment咯!平时说自己可以安排好时间,是我管理时间而不是时间管理我!结果自己惹上一大堆的assignment lol .
Jc他/她们都完成了,而我还在画而已!
想到那个场面都想哭!

有没有搞错!
竟然做了一整夜的last minute assignment,弄到我不够睡加非常疲倦!
这个assignment让我看起来不太满意!
由其是在我的想法中的相差很远很远!

No comments:

Post a Comment